Στις προμήθειες ο όρος έχει διττή ερμηνεία: Ως περιγραφή της διαδικασίας προμηθειών, το category management αφορά στην εφαρμογή από την αρχή έως το τέλος τη διαδικασία προμηθειών για μία συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτό αφορά όλες τις διαδικασίες προ της ανάθεσης όπως η ανάλυση της κατηγορίας και της ζήτησης, η έρευνα και η διαπραγμάτευση της συμφωνίας, καθώς και διαδικασίες μετά την ανάθεση όπως η αξιολόγηση της απόδοσης. Ως βάση για τη δόμηση των πόρων, το category management αφορά συνήθως στο καθορισμό της ανάγκης, την έρευνα της αγοράς, τη διαπραγμάτευση της συμφωνίας και τη μετέπειτα διαχείριση των προμηθευτών. Για τη συγκριτική αξιολόγηση της σπουδαιότητας των κατηγοριών πρέπει να ληφθούν υπόψη 3 παράμετροι: η δαπάνη για κάθε υποκατηγορία, η διαφορές των υποκατηγοριών, και οι προκλήσεις των αντίστοιχων αγορών.