Καίριας σημασίας στον σχεδιασμό μιας επιχείρησης είναι η πρόγνωση του πόσο πολύ θα χρειαστεί να αγοράσει για να παράγει τα αγαθά που θα πωλήσει στο μέλλον. Όλες οι πλευρές της επιχείρησης αντιμετωπίζουν κάποιο είδος κινδύνου όπου οι μελλοντικές τιμές εισερχομένων υλικών δεν μπορούν να είναι γνωστές αν δεν προηγηθεί φιξάρισμά τους με κάποιον τρόπο. Εκείνες οι επιχειρήσεις με περιθώρια κέρδους σημαντικά επηρεαζόμενα από τιμές εμπορευμάτων αντιμετωπίζουν οξύτερο πρόβλημα από άλλες. Γεωπολιτική, καιρός, τεχνολογική αλλαγή και οικονομική ανάπτυξη κάνουν τις τιμές των εμπορευμάτων εξαιρετικά μεταβλητές σε σχέση με άλλα υλικά. Ακόμα και οι υψηλής ρευστοποίησης αγορές εμπορευμάτων μπορούν να μεταβληθούν κατά 30% εντός ενός έτους. Η ετοιμότητα για ενσωμάτωση του κινδύνου σε δραστηριότητες σχεδιασμού και πρόγνωσης και η ύπαρξη μεθόδων διαχείρισης αυτού του κινδύνου είναι κρίσιμο κομμάτι των στρατηγικών αυτών των επιχειρήσεων.