Ποια είναι τα βήματα που θα ολοκληρώσουν τον μετασχηματισμό των προμηθειών σας;
Η συνέχεια του οδηγού αλλαγής της αγοραστικής στρατηγικής του τμήματος προμηθειών, περιλαμβάνει τα βήματα που ενισχύουν την επιτυχία και τη βιωσιμότητα του οργανισμού σας.
Βήμα 6: Προσδιορίστε δείκτες μέτρησης των επιδόσεων – Σας χρειάζονται για την εκτίμηση των αποτελεσμάτων του μετασχηματισμού σε σχέση με τους στόχους που έχετε θέσει. Επιλέξτε δημοσιοποιημένους δείκτες από έγκυρες πηγές, όπου αυτό είναι εφικτό. Αυτοί θα σας βοηθήσουν να αποδείξετε την επιτυχία σας, όπως και να αναγνωρίσετε αδυναμίες και περιοχές όπου χρίζουν βελτίωση.
Βήμα 7: Οργανώστε την εταιρεία ώστε να υποστηρίζεται η αλλαγή – Τα πλήρως συγκεντρωτικά μοντέλα προμηθειών δεν είναι η σωστή λύση για κάθε επιχείρηση. Η απόφαση για το οργανωτικό μοντέλο εξαρτάται από τη γεωγραφική θέση, το είδος και τις ανάγκες της επιχειρησιακής μονάδας, την πολυπλοκότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών και άλλους παράγοντες.
Βήμα 8: Δημιουργήστε τυποποιημένες, τεκμηριωμένες και αποτελεσματικές διαδικασίες – Λεπτομερείς και κατανοητές καταγεγραμμένες διαδικασίες είναι ουσιώδους σημασίας για την βιωσιμότητα του τμήματος προμηθειών. Χωρίς αυτό, η σκληρή δουλεία σας ενδέχεται γρήγορα να αναιρεθεί εάν επιστρέψουν οι παλιές συνήθειες. Εμπλέκουμε όλους τους ανθρώπους που επηρεάζουν την υλοποίηση ώστε να μειώσουμε τις πιθανότητες απόρριψης των αλλαγών.
Βήμα 9: Δημιουργήστε πολιτικές για την υποστήριξη του μετασχηματισμού – Πρέπει να καθίσταται σαφές μέσα στον οργανισμό, ποιος διαχειρίζεται τα κεφάλαια της επιχείρησης και ποιες διαδικασίες ακολουθούνται για την αλλαγή. Ορίστε ξεκάθαρα όρια στο κοστολόγιο των πραγματοποιούμενων δαπανών για να τηρηθεί ο προϋπολογισμός όσο το δυνατόν καλύτερα.
Βήμα 10: Και τέλος πρέπει να ελέγχετε συνεχώς τη πορεία της αλλαγής σας και να βελτιώνεστε– Οι στόχοι και η εξέλιξη του προγράμματος μετασχηματισμού πρέπει να ελέγχονται διαρκώς, τουλάχιστον 90 ημέρες από την έναρξή του και έπειτα 2 φορές το χρόνο. Βελτιώστε το πλάνο της αλλαγής και επικεντρωθείτε στη συνεχή αύξηση της αξίας για την επιχείρηση.
Με αυτά τα βήματα, η διαδικασία της εξέλιξης του τμήματος προμηθειών σας θα γίνει πιο εύκολη, πιο καθορισμένη και φυσικά αποτελεσματικότερη. Καλή προσπάθεια!
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο LinkedIn στις 3 Σεπτεμβρίου 2015
του Ευθύμιου Σπυριδόπουλου, Γεν. Διευθυντή της Actum
Efthimios Spiridopoulos
Procurement Junky | Founder of Actum Procurement Solutions
Actum Procurement Solutions
Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για θέματα σχετικά με τις Προμήθειες, εγγραφείτε στο Newsletter της Actum ή ακολουθήστε την στο LinkedIn