10 βήματα για τον μετασχηματισμό των προμηθειών - Μέρος δεύτερο

 

Ποια είναι τα βήματα που θα ολοκληρώσουν τον μετασχηματισμό των προμηθειών σας;

Η συνέχεια του οδηγού αλλαγής της αγοραστικής στρατηγικής του τμήματος προμηθειών, περιλαμβάνει τα βήματα που ενισχύουν την επιτυχία και τη βιωσιμότητα του οργανισμού σας.

Βήμα 6: Προσδιορίστε δείκτες μέτρησης των επιδόσεων – Σας χρειάζονται για την εκτίμηση των αποτελεσμάτων του μετασχηματισμού σε σχέση με τους στόχους που έχετε θέσει. Επιλέξτε δημοσιοποιημένους δείκτες από έγκυρες πηγές, όπου αυτό είναι εφικτό. Αυτοί θα σας βοηθήσουν να αποδείξετε την επιτυχία σας, όπως και να αναγνωρίσετε αδυναμίες και περιοχές όπου χρίζουν βελτίωση.

Βήμα 7: Οργανώστε την εταιρεία ώστε να υποστηρίζεται η αλλαγή – Τα πλήρως συγκεντρωτικά μοντέλα προμηθειών δεν είναι η σωστή λύση για κάθε επιχείρηση. Η απόφαση για το οργανωτικό μοντέλο εξαρτάται από τη γεωγραφική θέση, το είδος και τις ανάγκες της επιχειρησιακής μονάδας, την πολυπλοκότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών και άλλους παράγοντες.

Βήμα 8: Δημιουργήστε τυποποιημένες, τεκμηριωμένες και αποτελεσματικές διαδικασίες – Λεπτομερείς και κατανοητές καταγεγραμμένες διαδικασίες είναι ουσιώδους σημασίας για την βιωσιμότητα του τμήματος προμηθειών. Χωρίς αυτό, η σκληρή δουλεία σας ενδέχεται γρήγορα να αναιρεθεί εάν επιστρέψουν οι παλιές συνήθειες. Εμπλέκουμε όλους τους ανθρώπους που επηρεάζουν την υλοποίηση ώστε να μειώσουμε τις πιθανότητες απόρριψης των αλλαγών.

Βήμα 9: Δημιουργήστε πολιτικές για την υποστήριξη του μετασχηματισμού – Πρέπει να καθίσταται σαφές μέσα στον οργανισμό, ποιος διαχειρίζεται τα κεφάλαια της επιχείρησης και ποιες διαδικασίες ακολουθούνται για την αλλαγή. Ορίστε ξεκάθαρα όρια στο κοστολόγιο των πραγματοποιούμενων δαπανών για να τηρηθεί ο προϋπολογισμός όσο το δυνατόν καλύτερα.

Βήμα 10: Και τέλος πρέπει να ελέγχετε συνεχώς τη πορεία της αλλαγής σας και να βελτιώνεστε– Οι στόχοι και η εξέλιξη του προγράμματος μετασχηματισμού πρέπει να ελέγχονται διαρκώς, τουλάχιστον 90 ημέρες από την έναρξή του και έπειτα 2 φορές το χρόνο. Βελτιώστε το πλάνο της αλλαγής και επικεντρωθείτε στη συνεχή αύξηση της αξίας για την επιχείρηση.

Με αυτά τα βήματα, η διαδικασία της εξέλιξης του τμήματος προμηθειών σας θα γίνει πιο εύκολη, πιο καθορισμένη και φυσικά αποτελεσματικότερη. Καλή προσπάθεια!

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο LinkedIn στις 3 Σεπτεμβρίου 2015
του Ευθύμιου Σπυριδόπουλου, Γεν. Διευθυντή της Actum

Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για θέματα σχετικά με τις Προμήθειες, εγγραφείτε στο Newsletter της Actum ή ακολουθήστε την Actum στο LinkedIn.


Δείτε επίσης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Prev Next

Νέα Ανάθεση Έργου
από την Almi

actum.gr news 201706 almi

Η Almi δημιουργεί ορεκτικά Ελληνικής φύσης άριστης ποιότητας

Διαβάστε Περισσότερα

Νέα Συνεργασία 
με ΕΛΑΣΤΡΟΝ

actum.gr news 201901 elastron

Η ΕΛΑΣΤΡΟΝ αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εταιρίες χαλυβουργικών προϊόντων στην Ελλάδα.

Διαβάστε Περισσότερα

Νέα Συνεργασία 
με ΒΙΚΟΣ

actum.gr news 201809 vikos

Η ΒΙΚΟΣ αποτελεί μία από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο της εμφιάλωσης.

Διαβάστε Περισσότερα

Νέα Συνεργασία 
με Frigoglass

actum.gr news 201809 frigoglass

Η Frigoglass είναι στρατηγικός εταίρος των κορυφαίων εταιρειών αναψυκτικών και ποτών στον κόσμο

Διαβάστε Περισσότερα

Επίδειξη Δημοπρασίας 
Πολλαπλών Κριτηρίων

Auction1

Δείτε τη δημιουργία και τη διεξαγωγή της στη πλατφόρμα ηλεκτρονικών προμηθειών της Actum

.
Διαβάστε Περισσότερα

Cirtuo 
Strategic Software

actum.gr Cirtuo Video

Ολοκληρωμένο λογισμικό Στρατηγικής Προμηθειών

.
Διαβάστε Περισσότερα

Νέο Whitepaper:
Αντίστροφες Δημοπρασίες

actum.gr news 201707 ReverseAuctions

Μία επιτυχημένη διαδικασία μείωσης λειτουργικού κόστους

Διαβάστε Περισσότερα

Νέο Whitepaper: 
Supplier Relationship Management

actum.gr news 201707 srm

Τι είναι SRM και πώς να το εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας;

Διαβάστε Περισσότερα