Διαχειριστείτε αποτελεσματικά και ενσωματώστε δεδομένα προμηθευτών στο ERP σας με τις αυτοματοποιημένες λύσεις της Canopy. Εξαλείψτε τα μη αυτόματα σφάλματα, εξοικονομήστε χρόνο και διασφαλίστε τη συμμόρφωση σε πολλαπλά ERP, ενισχύοντας παράλληλα την ελκυστικότητά σας ως πελάτη επιλογής για τους προμηθευτές σας.

Οι συνέπειες των ανακριβειών, των καθυστερήσεων και των ανεπαρκειών κατά τη διάρκεια αυτής της ενοποίησης μπορούν να επηρεάσουν ολόκληρο τον οργανισμό σας, διαταράσσοντας τις λειτουργίες, επηρεάζοντας τη συμμόρφωση και ενδεχομένως οδηγώντας σε σημαντικές οικονομικές απώλειες. Ευτυχώς, η Canopy παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση που αυτοματοποιεί και βελτιστοποιεί τη διαχείριση πληροφοριών προμηθευτών, ενσωματώνοντάς τες απρόσκοπτα στο σύστημα ERP σας μέσω του Vendor Master Record.

Εξαλείψτε τη ταλαιπωρία της μη αυτόματης εισαγωγής δεδομένων
Για πολλούς οργανισμούς, το σύστημα ERP είναι το κεντρικό αποθετήριο πληροφοριών προμηθευτών. Ωστόσο, η ανάκτηση ενημερωμένων πληροφοριών σχετικά με κρίσιμους παράγοντες όπως η ασφαλιστική κάλυψη, τα προσόντα, οι εκτιμήσεις κινδύνου και η συμμόρφωση μπορεί να είναι επίπονη. Η χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων, ενώ αποτελεί κοινή πρακτική, δεν είναι μόνο έντασης εργασίας αλλά και ιδιαίτερα ευαίσθητη σε σφάλματα. Αυτά τα σφάλματα μπορούν να οδηγήσουν στην αποθήκευση παρωχημένων ή ανακριβών πληροφοριών, γεγονός που μπορεί τελικά να θέσει σε κίνδυνο την ποιότητα και την αξιοπιστία της λήψης αποφάσεων.

Το Canopy φέρνει επανάσταση σε αυτήν την κρίσιμη διαδικασία αυτοματοποιώντας τη δημιουργία και την ενημέρωση των αρχείων προμηθευτών απευθείας στο σύστημα ERP σας. Καταργώντας την ανάγκη για χειροκίνητη παρέμβαση, η λύση μας διασφαλίζει ότι τα δεδομένα παραμένουν ακριβή, έγκαιρα και συνεπή, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο σφαλμάτων και ενισχύοντας σημαντικά τη συνολική ακεραιότητα των δεδομένων.

Απλοποιημένες και ευέλικτες ροές εργασίας
Η άμεση ενσωμάτωση της αυτοματοποίησης σε ένα σύστημα ERP θεωρείται συχνά ως μια δαπανηρή και δύσκαμπτη άσκηση. Οι προσαρμοσμένες λύσεις απαιτούν σημαντικές επενδύσεις και συχνά είναι δύσκολο να αναπτυχθούν καθώς εξελίσσονται οι επιχειρηματικές ανάγκες. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες μπορούν να βρεθούν προσδεδεμένες σε ξεπερασμένες ροές εργασίας που δεν ευθυγραμμίζονται πλέον με τις λειτουργικές τους απαιτήσεις.

Το Canopy προσφέρει μια ευέλικτη, αποτελεσματική εναλλακτική λύση στις παραδοσιακές μεθόδους. Αξιοποιώντας τα API και το batch processing, το Canopy επιτρέπει τη δημιουργία αυτοματοποιημένων ροών εργασίας που ενσωματώνονται απρόσκοπτα στο σύστημα ERP σας. Αυτή η προσέγγιση σάς επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τις λειτουργίες, να μειώσετε τους μη αυτόματους φόρτους εργασίας και να εγγυηθείτε ότι το σύστημα ERP σας συμπληρώνεται με συνέπεια με τα πιο πρόσφατα δεδομένα προμηθευτών.

Εξοικονομήστε χρόνο, ελαχιστοποιήστε τα σφάλματα και διασφαλίστε τη συμμόρφωση

Η ένταξη ενός νέου προμηθευτή μέσω συμβατικών συστημάτων ERP είναι εμφανώς χρονοβόρα. Για παράδειγμα, μπορεί να χρειαστούν έως και 30 λεπτά για να ολοκληρωθεί μια εργασία ενσωμάτωσης προμηθευτή σε ένα σύστημα όπως το SAP. Αυτή η παρατεταμένη διαδικασία καταναλώνει πολύτιμους πόρους και αυξάνει την πιθανότητα σφαλμάτων - λάθη που μπορούν να έχουν εκτεταμένες επιπτώσεις, όπως η συνεργασία με μη συμμορφούμενους προμηθευτές ή η αντιμετώπιση καθυστερήσεων σε κρίσιμες δραστηριότητες της αλυσίδας εφοδιασμού.

Το Canopy επιταχύνει δραστικά τη διαδικασία ενσωμάτωσης προμηθευτή, μειώνοντας την σε λίγα λεπτά. Αυτή η σημαντική εξοικονόμηση χρόνου, σε συνδυασμό με την εξάλειψη των σφαλμάτων μέσω αυτοματισμού, διασφαλίζει ότι μόνο ακριβείς και συμβατές πληροφορίες προμηθευτή εισάγονται στο σύστημά σας.

Απρόσκοπτη ενσωμάτωση σε πολλαπλά ERP
Στον απόηχο συγχωνεύσεων και εξαγορών, οι εταιρείες συχνά βρίσκονται να διαχειρίζονται πολλαπλά συστήματα ERP ταυτόχρονα. Η ενσωμάτωση και ο συγχρονισμός δεδομένων σε αυτά τα ανόμοια συστήματα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά περίπλοκη και χρονοβόρα πρόκληση, που συνήθως απαιτεί σημαντικούς πόρους πληροφορικής και εκτεταμένη προσαρμοσμένη ανάπτυξη.

Το Canopy απλοποιεί αυτήν την περίπλοκη διαδικασία διευκολύνοντας την απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών συστημάτων ERP. Το API μας έχει σχεδιαστεί για να προωθεί και να αντλεί δεδομένα σε πολλαπλά ERP σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στον οργανισμό σας να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις πληροφορίες προμηθευτών σε διάφορες πλατφόρμες. Αυτή η δυνατότητα εξοικονομεί χρόνο και διασφαλίζει ότι η συνέπεια των δεδομένων διατηρείται σε ολόκληρο τον οργανισμό σας.

Γίνετε ο πελάτης επιλογής των προμηθευτών σας
Σε περιόδους κρίσης ή αυξημένης ζήτησης, η ισορροπία δυνάμεων μπορεί γρήγορα να μετατοπιστεί υπέρ των προμηθευτών. Σε τέτοια σενάρια, το να γίνετε πελάτης επιλογής μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό σας ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι προμηθευτές είναι πιο διατεθειμένοι να δώσουν προτεραιότητα στις παραγγελίες και να καλλιεργήσουν ισχυρές σχέσεις με εύκολες στη συνεργασία με εταιρείες.

Το Canopy όχι μόνο εξορθολογίζει τις εσωτερικές σας διαδικασίες, αλλά και καθιστά πιο βολικό για τους προμηθευτές να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας. Απλοποιώντας την υποβολή δεδομένων και διασφαλίζοντας την ταχεία ενσωμάτωση χωρίς σφάλματα, το Canopy ενισχύει την ελκυστικότητά σας ως πελάτης. Αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά σε γρήγορα κινούμενες αγορές, διασφαλίζοντας ότι η εταιρεία σας παραμένει στην πρώτη γραμμή των προτεραιοτήτων των προμηθευτών σας και μπροστά από τον ανταγωνισμό της.

Το Canopy είναι η ολοκληρωμένη λύση σας για αποτελεσματική διαχείριση σχέσεων προμηθευτών
Το Canopy διαθέτει ενότητες για τη διαχείριση δεδομένων, την ενσωμάτωση προμηθευτών και τη διαχείριση κύκλου ζωής. Αυτές οι ενότητες έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στις μικρές ομάδες προμηθειών πλήρη ορατότητα των δεδομένων προμηθευτών και να εξαλείφουν τη μη αυτόματη διαχείριση από τις λειτουργίες της αλυσίδας εφοδιασμού, βελτιώνοντας τη συνολική διαχείριση σχέσεων προμηθευτών (SRM).

  • Διαχείριση δεδομένων προμηθευτή: Όχι άλλα διάσπαρτα δεδομένα. Τα διαμορφώσιμα κύρια αρχεία προμηθευτών εξασφαλίζουν μία πηγή αλήθειας. Μέγιστη ορατότητα, ελάχιστος διαχειριστής. Αποκτήστε πρόσβαση στα δεδομένα προμηθευτών χωρίς κόπο. Δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Στη συνέχεια, μόλις €99 / μήνα *.
  • Ενσωμάτωση προμηθευτών: Βελτιώστε την ενσωμάτωση προμηθευτών. Αυτοματοποιεί την πρόσληψη, τη δέουσα επιμέλεια και τις εγκρίσεις. Οι προμηθευτές διατηρούν τα δεδομένα τους. Λάβετε ειδοποιήσεις για τις ενέργειές τους. Εξαλείψτε τη διαχείριση, μεγιστοποιήστε την αποτελεσματικότητα. Γρήγορη εγκατάσταση, εύκολη στη χρήση ενσωμάτωση προμηθευτών.
  • Διαχείριση κύκλου ζωής προμηθευτή: Παρακολουθήστε τον κίνδυνο, την απόδοση και τη συμμόρφωση των προμηθευτών. Αυτοματοποιήστε ενέργειες ανά επιχειρηματικό κανόνα. Διαχειριστείτε τη διαθεσιμότητα στο ERP και προστατεύστε από μη συμμόρφωση και κακή απόδοση. Πλήρης έλεγχος εφοδιαστικής αλυσίδας.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το Canopy SRM, επικοινωνήστε με ένα από τα μέλη της ομάδας σήμερα.

Δημοσίευση του Doug McLean
Ο Doug είναι ένας έμπειρος επιχειρηματίας και ο ιδρυτής της Canopy (OCG Software), της πλατφόρμας διαχείρισης σχέσεων προμηθευτών που βασίζεται σε κανόνες. Η OCG Software είναι μια εταιρεία τεχνολογίας με πάνω από είκοσι χρόνια εμπειρίας στις Προμήθειες. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας και την πελατοκεντρική μας προσέγγιση, η OCG Software ανέπτυξε το Canopy ως λύση SaaS για τη διαχείριση προμηθευτών.