Οι προκλήσεις της επιλογής των εναλλακτικών προμηθευτών, Μέρος 2

 

Η συνέχεια της συζήτησης περιλαμβάνει τις επόμενες 4 προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσετε και να ξεπεράσετε αποτελεσματικά κατά την επιλογή εναλλακτικών προμηθευτών.

1. Η εύρεση ικανών μη συμβατικών προμηθευτών. Υπάρχουν πολλές βάσεις δεδομένων για τους επαγγελματίες των τμημάτων προμηθειών που θα μπορούσατε να ψάξετε τα συγκεκριμένα προφίλ προμηθευτών.

2. Η ταυτοποίηση ότι μια επιχείρηση εντάσσεται πράγματι σε κάποια κατηγορία διαφοροποίησης. Πολλές εταιρίες προβάλλουν ψεύτικα στοιχεία για το προφίλ τους ώστε να ενταχθούν στις κοινωνικές αυτές κατηγορίες και να επωφεληθούν από τους διαθέσιμους πόρους των επιχειρήσεων. Θα πρέπει να εξακριβώσετε τα στοιχεία σε τοπικές οργανώσεις και κυβερνητικές δημόσιες υπηρεσίες που ασχολούνται με το ζήτημα αυτό.

3. Η θέσπιση στόχων 'ποικιλίας' προμηθευτών. Πολλοί αγοραστές θεωρούν πως οι στόχοι για δαπάνες με εναλλακτικούς προμηθευτές έρχονται αντιμέτωποι με τον πρωταρχικό τους σκοπό, τη μείωση του κόστους της επιχείρησης. Πως θα γίνει η προσπάθεια εύρεσης ενός στάνταρ ποσού δαπάνης για τέτοιους προμηθευτές, όταν δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα είναι ανταγωνιστικοί;
Οι δύο στόχοι μπορούν να συνυπάρχουν και δεν είναι αναγκαία αντικρουόμενοι. Το τμήμα προμηθειών σας μπορεί να ακολουθήσει την διαδικασία και την στρατηγική που έχει με όλους τους υπόλοιπους προμηθευτές, ώστε να αυξήσετε τον ανταγωνισμό των μη συμβατικών προμηθευτών και να διαλέξετε τους ικανότερους.

4. Η κατανόηση του ρίσκου που έχουν τα κοινωνικά προγράμματα συνεργασίας με τους συγκεκριμένους προμηθευτές. Το κοινωνικό πρόσωπο μιας επιχείρησης βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της διοίκησης των εταιρειών. Έτσι τα τμήματα προμηθειών σας είναι πιθανό να παρεκκλίνουν από υπερβολικό ζήλο και να θυσιάσουν κόστος, ποιότητα, εξυπηρέτηση ώστε να συνεργάζονται αποκλειστικά με προμηθευτές των κοινωνικών κατηγοριών. Θα πρέπει να διατηρήσετε την κοινή λογική και να διαχειριστείτε τις συνεργασίες με αυτούς τους προμηθευτές ισορροπημένα.

Όλα τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε την πορεία των εναλλακτικών προμηθευτών συνετά και αποτελεσματικά, ώστε να μην βγείτε ζημιωμένοι από αυτή τη διαδικασία.

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο LinkedIn στις 23 Ιουλίου 2016
του Ευθύμιου Σπυριδόπουλου, Γεν. Διευθυντή της Actum

Εάν θέλετε να ενημερώνεστε για θέματα σχετικά με τις Προμήθειες, εγγραφείτε στο Newsletter της Actum ή ακολουθήστε την Actum στο LinkedIn.


Δείτε επίσης

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Prev Next

Νέα Ανάθεση Έργου
από την Almi

actum.gr news 201706 almi

Η Almi δημιουργεί ορεκτικά Ελληνικής φύσης άριστης ποιότητας

Διαβάστε Περισσότερα

Νέα Συνεργασία 
με ΕΛΑΣΤΡΟΝ

actum.gr news 201901 elastron

Η ΕΛΑΣΤΡΟΝ αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εταιρίες χαλυβουργικών προϊόντων στην Ελλάδα.

Διαβάστε Περισσότερα

Νέα Συνεργασία 
με ΒΙΚΟΣ

actum.gr news 201809 vikos

Η ΒΙΚΟΣ αποτελεί μία από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο της εμφιάλωσης.

Διαβάστε Περισσότερα

Νέα Συνεργασία 
με Frigoglass

actum.gr news 201809 frigoglass

Η Frigoglass είναι στρατηγικός εταίρος των κορυφαίων εταιρειών αναψυκτικών και ποτών στον κόσμο

Διαβάστε Περισσότερα

Επίδειξη Δημοπρασίας 
Πολλαπλών Κριτηρίων

Auction1

Δείτε τη δημιουργία και τη διεξαγωγή της στη πλατφόρμα ηλεκτρονικών προμηθειών της Actum

.
Διαβάστε Περισσότερα

Cirtuo 
Strategic Software

actum.gr Cirtuo Video

Ολοκληρωμένο λογισμικό Στρατηγικής Προμηθειών

.
Διαβάστε Περισσότερα

Νέο Whitepaper:
Αντίστροφες Δημοπρασίες

actum.gr news 201707 ReverseAuctions

Μία επιτυχημένη διαδικασία μείωσης λειτουργικού κόστους

Διαβάστε Περισσότερα

Νέο Whitepaper: 
Supplier Relationship Management

actum.gr news 201707 srm

Τι είναι SRM και πώς να το εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας;

Διαβάστε Περισσότερα